dinsdag 20 maart 2012

Het kan geen toeval zijn…

Ik geloof in het lot. Nou ja, eerlijk gezegd alleen als het me zo uitkomt. Maar vandaag moet ik toegeven dat sommige dingen vast niet zomaar gebeuren. Tijdens het inrichten van de kast met piratenboeken en piratenspeelgoed viel mijn oog ineens op de ondertitel van een kinderboek ‘ hoe word ik een piraat’ .  Meg met het houten been en Luie Lucy… Ik weet nog niet of ik me aangesproken moet voelen omdat mijn naam vernoemd wordt op de kaft van dit boek, of dat ik me boos moet maken omdat de schrijver mijn naam heeft gebruikt in combinatie het minder florissante bijvoeglijke naamwoord Lui. En heeft conservator Ron dit boek met opzet uitgezocht omdat hij mijn oplettendheid wilde testen of is het toeval?  Hoe dan ook, het boek heeft zijn plek gekregen in de kast en ik ga snel door met mijn werk. Van Lui kun je me deze dagen in ieder geval niet betichten!

! Bookmark and Share

Geen opmerkingen:

Een reactie posten