dinsdag 20 maart 2012

Klaar voor verspreiding


Het beeld is te mooi om niet te laten zien....  Al wekenlang staart een grote groep playmobile piraten mij vanaf de vensterbank aan terwijl ik aan mijn bureau zit te werken. Vandaag schraapte ik met mijn hand over de vensterbank en gingen ze allemaal samen in een doos. Toen ik van bovenaf in de doos keek, moest ik spontaan glimlachen. Een prachtig plaatje vind ik het al die poppetjes zo kriskras door elkaar. Dat moest ik even met jullie delen. Nu zitten ze nog heel even samen in de doos, over een paar dagen staan ze allemaal op hun plekje in de tentoonstelling.  De grote groep piraatjes wordt verspreid over de vitrines. Sommigen komen spontaan over een muurtje om de hoek kijken. Waar ze eerst mij bespioneerden vanaf de vensterbank zullen ze zich nu vergapen aan alle kinderen, papa’s en mama’s die Echte Piraten komen bezoeken. Wat zou ik graag willen weten wat er in hun hoofd omgaat…
! Bookmark and Share

Geen opmerkingen:

Een reactie posten