donderdag 8 maart 2012

Diamonds are a girls best friend

Marilyn Monroe zong het lang geleden al: Diamonds are a girls best friend. Vandaag werd ook ik overvallen door het bling-bling virus. Op mijn bureau lagen 30 joekels van diamanten. De Koh-i-Noor is er niets bij! Was het een cadeau van een geheime aanbidder? Nee, helaas, het is bouwmateriaal voor mijn nieuwe tentoonstelling. In de tentoonstelling Echte Piraten laten we in een van de ruimtes zien dat Piraten gek zijn op glitter and glamour. Een echte piraat besteedt zijn buit volgens ons aan megaprojectoren om zijn lievelingsfilm te kunnen beamen op zijn grootzeil, koopt voor vele goudstukken een extra snelle buitenboordmotor aan zijn houten schip en gaat zich te buiten aan een extroverte jacuzzi voor op het buitendek. In een totaal gouden kamer komen grote patrijspoorten waarin al deze uitspattingen te zien zijn. En om compleet in stijl te blijven zijn deze gouden patrijspoorten natuurlijk wel voorzien van diamanten slotbouten. Daar gaan de diamanten straks heen… Maar eerst ga ik me nog even Marilyn Monroe wanen en genieten van deze bling bling …

! Bookmark and Share

Geen opmerkingen:

Een reactie posten