donderdag 2 september 2010

Objectenlijsten

Inmiddels telt de objectenlijst van het China project 7 pagina’s op A3 papier in een klein lettertype. Een hele lange lijst vol met titels van objecten, inventarisnummers, gecontroleerde maten, tekstelementen, infographics, verwijzingen naar repro’s en andere praktische informatie. Het is hét document waarop we nu vertrouwen, waarop we straks een hele tentoonstelling gaan baseren. Deze lijst is waarheid, deze lijst mag niet per ongeluk gewist worden! Over een tijdje ken ik hem door en door, van a tot z en kan ik hem je voordragen als je er me naar vraagt. Tot nu toe ben ik vooral panisch dat hij niet klopt of dat iemand er per ongeluk dingen in heeft zitten wijzigen zonder dat ik het weet. Tja, als projectleider ben ik vooral aan het ‘bewaken en regelen’ en dan wordt je soms een beetje bazig. Mijn excuses aan mijn projectgroepleden. !
Bookmark and Share

Geen opmerkingen:

Een reactie posten