donderdag 2 september 2010

Even stilte

Ik schrik even.. mijn laatste blog blijkt al van vele weken terug! Je zou denken dat ik me op het digitale gebied even stil heb gehouden deze zomer. Maar is dat zo? In de vakantieperiode heb ik uitvoerig zitten surfen op het internet, mijn connecties via Linkedin geupdate, elke dag trouw tijdens mijn dagelijkse metroritje twitter gevolgd en zo nu en dan ook nog wat andere iphone applicaties geraadpleegd. (het blijft toch handig om gewoon vanaf je bedje in een Engels hotel via je iphone een nieuw hotel voor de volgende avond te boeken in een paar tellen..). Foto’s van de nieuwe babykamer zijn verspreid via email, ideeën voor nieuwe expo-projecten genoteerd in mijn digitale notitieboekje en ik heb even mogen spelen met de nieuwe Ipad. Kortom: ik ben heus aanwezig geweest op de digitale snelweg maar deze keer wat minder prominent. De vraag is of dit heel erg is. Het internet is er toch om het leven voor mij handiger te maken? Nou dat is zeker gebeurd. Maar ik zal mijn leven beteren en via deze blog weer mijn ervaringen als projectleider in het MMR de wereld in zenden.. Ik beloof het plechtig! (als ik een webcam had in mijn laptop zag je nu mijn verkennerseed!
Bookmark and Share

Geen opmerkingen:

Een reactie posten