vrijdag 23 maart 2012

Spannende dagen


Als ik thuis op de bank zit nadat ik op het museum met mijn collega’s heb geproost op de nieuwe tentoonstelling die we toch maar weer eens mooi samen hebben gemaakt, voel ik de rust over me heen komen omdat we even mogen rusten na het harde werken. Maar tegelijkertijd voel ik ook een nieuwe spanning opkomen. Morgenvroeg om 11.00 uur gaan de eerste bezoekers door de tentoonstelling. Hoe zullen ze het vinden? Snappen ze het principe van de deuren? Zijn ze verrast door de geluiden en de grapjes die we verstopt hebben? Vinden ze het een leuke expositie? Zondag openen we de tentoonstelling Echte Piraten officieel met een familiedag. Ik  ga denk ik maar vooral eens lekker in een hoekje stiekem observeren of ons plannetje uitgekomen is…
! Bookmark and Share

Geen opmerkingen:

Een reactie posten