woensdag 14 maart 2012

Oeps foutje

Een opbouwperiode is hectisch en druk. Ik loop continue met mijn telefoon in mijn zak omdat dan weer de ene belt om wat te vragen en een minuutje later de volgende. Als projectleider moet je proberen om het overzicht te houden op alle details van de tentoonstelling. Zo was ik vandaag bezig met het controleren van al het grafisch werk dat was aangeleverd door de printer. We laten onze tekstborden, de speciale verwijzingen en de ‘grappen en grollen’ meestal buiten de deur printen. Zo ook bij Echte Piraten. 98% procent van alles wat aangeleverd was voldeed perfect aan onze bestelling, maar er waren ook nog een paar kleine dingen waar gelukkig (?) mijn oog opviel. Aan de oplettende lezer de taak om erachter te komen wat er mis was met deze borden…

! Bookmark and Share

Geen opmerkingen:

Een reactie posten