vrijdag 9 maart 2012

Change of plans

Soms gebeurt het aan het begin van de opbouw, soms besef je het pas een dag voor de opening. Sommige dingen zien er op papier anders uit dan ze in werkelijkheid blijken te zijn. Ook tijdens deze tentoonstellingsopbouw van Echte Piraten ervaar ik het weer. Rondlopend door de structuur van de expositie met de ontwerptekeningen in de hand denk ik ‘hmm dat is kleiner dan ik dacht’ en ‘aaaahhh dat gaat niet werken’. Maar gelukkig denk ik ook meteen ‘o maar zo kan het wel’ en ‘dat is zelfs veel beter’ dus dankzij flexibiliteit en welwillende collega’s die intussen gewend zijn aan mijn grilligheid en plotsklapse nieuwe inzichten, komt alles toch nog goed. Op naar de volgende week in onze opbouwperiode!

! Bookmark and Share

Geen opmerkingen:

Een reactie posten